Počet záznamů: 1
Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
Fasnerová, Martina - Autor
1. vydání - 137 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-244-5610-2
Monografie
Fasnerová, Martina.
čtenářská gramotnost čtení vyučovací metody základní školy pedagogický výzkum
kolektivní monografieSignatura C 396.792 Umístění 373.3 - Základní školství Údaje o názvu Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / Martina Fasnerová a kol. Záhlaví-jméno Fasnerová, Martina (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 Fyz.popis 137 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-244-5610-2 Číslo nár. bibl. cnb003171923 Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Navazuje na: Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Navazuje na Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
Předmět.hesla čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 373.3 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 373.3 - Základní školství Druh dok. KNIHY Odkazy (1) - KNIHY Publikace navazuje svým obsahem na monografii Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Obsahuje výzkumné šetření, které se zabývalo korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1