Počet záznamů: 1  

Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Fasnerová, Martina - Autor
    1. vydání - 137 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-5610-2
    Monografie
      Fasnerová, Martina.
     čtenářská gramotnost  čtení  vyučovací metody  základní školy  pedagogický výzkum
     kolektivní monografie
    SignaturaC 396.792
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 396.792   

    Údaje o názvuAspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / Martina Fasnerová a kol.
    Záhlaví-jméno Fasnerová, Martina (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019
    Fyz.popis137 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-244-5610-2
    Číslo nár. bibl.cnb003171923
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnostNavazuje na:  Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Navazuje na Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    Předmět.hesla čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 373.3 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Druh dok.KNIHY
    Odkazy (1) - KNIHY
    Navazuje na Fasnerová, Martina Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    Publikace navazuje svým obsahem na monografii Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Obsahuje výzkumné šetření, které se zabývalo korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.