Number of the records: 1  

Draci

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Topsell, John - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - 128 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-251-1673-9 (váz.)
      Malone, Dan - Illustrator
     mytologie  folklor  symboly  esoterismus
     humoristické prózy  anglické prózy  publikace pro děti
    Call numberB 108.187 Střední školní věk
    Draci
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do *30.10.2024)B 108.187 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníB 108.187 SV   

    Title statementDraci : jak si opatřit a vychovat draka / John Topsell ; ilustrace Dan Malone ; [překlad Ivan Kolman]
    Main entry-name Topsell, John (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2007
    Phys.des.128 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-251-1673-9 (váz.)
    National bibl. num.cnb001752902
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalHow to raise and keep a dragon
    Another responsib. Malone, Dan (Illustrator)
    Subj. Headings mytologie * folklor * symboly * esoterismus
    Form, Genre humoristické prózy * anglické prózy * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (0:82-321.5) , 821.111-3 , 821-93 , 398.44 , 133 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Draci
    To, že nevidíme draky běžně na procházce se svým páníčkem v parku, neznamená, že by tomu tak nemohlo být. A právě pro tuto eventualitu je určena populární příručka, která draky představuje. Doporučuje se v ní jak si pro sebe vybrat toho nejvhodnějšího z draků, jak pečovat o jeho zdraví a pohodlí. Také jak jej vycvičit a samozřejmě, jak na něm létat. To a mnoho dalších informací si mohou milovníci nádherných bájných zvířat přečíst v této velmi pěkně vyvedené publikaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.