Number of the records: 1
Abeceda bez čtení
Zámečník, Jáchym - Author
Praha : Mutabene, c2012 - 16 listů : barev. il. ; 23 cm
ISBN 978-80-86745-92-3
Logico primo - učení hrou
Husáriková, Lenka, - Illustrator
děti předškolního věku abeceda písmena rozvoj myšlení
pracovní listy publikace pro dětiCall number C 366.731/1 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Title statement Abeceda bez čtení. Část 1, A-M / [autor Jáchym Zámečník ; ilustrace Lenka Husáriková] Main entry-name Zámečník, Jáchym (Author) Issue data Praha : Mutabene, c2012 Phys.des. 16 listů : barev. il. ; 23 cm ISBN 978-80-86745-92-3 Edition Logico primo (Mutabene) Note Podle německého vyd.?. Název z obalu. K této publikaci patří praconí deska Logico primo. Na obalu uvedeno c2013, 2. upravené vydání, ISBN je ale shodné s vydáním c2012 Users/Intended Audience Note Od 4 let Another responsib. Husáriková, Lenka, 1975- (Illustrator)
Spolu s Logico primo
Subj. Headings děti předškolního věku * abeceda * písmena * rozvoj myšlení Form, Genre pracovní listy * publikace pro děti Conspect 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání 0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná) UDC 316.346.32-053.4 , 003.23.081 , 003.081 , 159.955 , (076.1) , (0.053.2) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Document kind BOOKS References (1) - Hry Vhodné pro děti od 4 let 1. díl z nové řady souborů v rámci učebního systému Logico Primo Abeceda bez čtení. Pro práci s těmito tituly není předpokladem, aby děti uměly číst. Cílem těchto souborů není, aby děti výslovně získaly čtenářské dovednosti. Tituly nevybočují z osvědčeného zaměření dosud vydaných a vámi i dětmi osvědčených souborů Logico Primo, zůstává u práce s obrázky a zdůrazňuje hravou formu cvičení. Děti řeší úkoly tak, jak jsou zvyklé z práce s ostatními tituly Logico Primo: na základě přesného dívání se a porovnávání obrázků. Podle různých vlastností (barva, tvar, pozadí, okolí) doplňují chybějící součásti (výřezy) do obrázků. Je třeba ale zdůraznit, že práce s těmito soubory představuje určitý posun ve vývoji dítěte, respektive v jeho dovednostech. Pracuje v nich totiž s abstraktními obrázky či se symboly (neboli písmeny). Nedoplňuje chybějící svíčky na narozeninový dort nebo jablka na jabloň, ale chybějící písmena do slov. Přitom však zůstává myšlenková operace stejná: dítě sleduje barevnost a pozadí slova, ve kterém jedno písmeno chybí, a vyhledá v nabídce odpovědí písmeno, které má požadovanou barevnou kombinaci, tedy písmeno, které se podle určitých příznaků „hodí“do daného slova. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1