Number of the records: 1
Kotler, Philip, 1931- - Author
Praha : Grada Publishing, c2004 - 855 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0513-3
Armstrong, Gary - Other
marketing
příručkyCall number C 311.618 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Issue data Praha : Grada Publishing, c2004 Phys.des. 855 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0513-3 National bibl. num. cnb001290100 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Marketing : an introduction Another responsib. Armstrong, Gary (Other)
Subj. Headings marketing Form, Genre příručky UDC 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1